Politică de Confidențialitate

Politică de Confidențialitate

Nota de informare

privind prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul festivalului VIBE

A VIBE EVENTS MANAGEMENT SRL, în continuare ”VIBE” prelucrează date cu caracter personal în cadrul organizării și desfășurării festivalului, astfel cum este prevăzut în prezenta Nota de informare.

Scopul acestei informări este de a stabili principiile de protecție și de prelucrare a datelor cu caracter personal în contextul organizării și desfășurării festivalului, obținute direct de la persoana vizată, astfel încât persoana vizată să poată fi informată în mod corespunzător cu privire la: datele prelucrate de VIBE sau de persoana împuternicită, scopurile, temeiul juridic și durata prelucrării, numele și adresa oricărei persoane împuternicite de către operator implicate în prelucrare și activitățile acesteia în legătură cu prelucrarea, precum și, în cazul unui transfer de date cu caracter personal ale persoanei vizate, temeiul juridic și destinatarul transferului.

Legislație utilizată și luată în considerare la elaborarea dispozițiilor prezentului ghid:

GDPR:

Definiții

Definițiile din prezenta informare corespund definițiilor interpretative prevăzute la articolul 4 din GDPR.

În cazul în care definițiile din actualul GDPR diferă de definițiile din prezenta informare,prevalează definițiile stabilite în legislație.

 

I. Operatorul de date, persoana împuternicită de către operator și datele de contactale acestora

 

Operator de date

numele: VIBE EVENTS MANAGEMENT SRL
sediu: Florești, str Gârbăului, nr. 200 C, jud. Cluj
adresa de corespondență: Cluj-Napoca, str. Meteor, nr. 74, jud. Cluj
Email: [email protected]
Cod unic de înregistrare 36889061
Număr de ordine în Registrul Comerțului J12/10/2017
Reprezentant legal Rés Konrád Gergely

Persoane împuternicite de operator:

Datele cu caracter personal vor fi transferate pentru prelucrare

vânzare de bilete și servicii suplimentare
conexe (intrare la festival)
NETPOSITIVE EVENTS SRL
Sediu: Cluj-Napoca, str. Mamaia, nr. 12, ap. 11, jud. Cluj
Cod unic de înregistrare: RO47032416
Număr de ordine în Registrul Comerțului: J12/6445/2022
gestionarea sistemului de plată fără numerar FESTIPAY ZRT.
sediu: 1135 Budapest, str. Reitter Ferenc, nr. 46-48. Ungaria
Cod unic de înregistrare: HU25405983
Număr de ordine în Registrul Comerțului.: Cg.01-10-048644;
servicii de publicitate și de promovare PUBLICITY NEXT SRL
Cluj-Napoca, str. Meteor, nr. 74, jud. Cluj
Cod unic de înregistrare:342689714
Număr de ordine în Registrul Comerțului: J12/855/2015

 

II. Persoanele vizate, datele prelucrate, scopul prelucrării datelor, temeiul juridic, metoda, sursa datelor, durata de stocare a datelor

Persoanele vizate: participanți la festival, eventual reprezentantului legal și/sau însoțitor

Domeniul de aplicare al datelor prelucrate Scopul prelucrării datelor Temeiul juridic al
prelucrării:
Durata de prelucrare
Nume, prenume, adresa de email,
număr de telefon și domiciliu
Datele contului bancar
Achiziționarea biletelor Articolul 6 alineatul (1) litera (a) din GDPR (consimțământ) până la retragerea consimțământului, dar nu mai târziu de 2 luni de la terminarea festivalului
Nume, prenume, data nașterii, sex, cetățenie, țară, fotografia după act
de identitate, în cazul în care participantul este
minor: nume prenume al
reprezentantului legal și al
însoțitorului, CNP, seria și
numărului actului de identitatea al reprezentantului legal și al
însoțitorului, numărul de telefon al reprezentantului
legal și al însoțitorului, adresa de e-mail a
reprezentantului legal, codul biletului însoțitor Datele contului bancar
Asigurarea accesului și securitate în perimetrul
festivalului, respectiv prestarea
serviciilor la care participantul este îndreptățit în baza biletului
Articolul 6 alineatul (1) litera (b) din GDPR -
executarea contractului

până la retragerea consimțământului, dar nu mai târziu de 2 luni de la terminarea festivalului

Înregistrarea foto și video scopuri jurnalistice, de informare, comerciale, de marketing și de promovare VIBE GArticolul 6 alineatul (1) litera (f) din GDPR- interes legitim până la retragerea consimțământului, dar nu mai târziu de 3 ani
Nume, prenume, adresa de email, număr de telefon scop comercial de promovare a produselor și
serviciilor VIBE și scop statistic
Articolul 6 alineatul (1) litera (f) din GDPR- interes legitim până la retragerea consimțământului, dar nu mai târziu de 10 ani

 

Declarație în legătură cu articolul 13 alineatul (1) litera (f) din GDPR datele cu caracter personal nu vor fi transferate către o țară terță sau o organizație internațională
Destinatarii și categoriile de date cu caracter personal: datele cu caracter personal nu sunt transferate în afara angajaților persoanei împuternicite și ai operatorului de date
Modul în care sunt prelucrate datele: electronic, pe hârtie
Declarație în legătură cu articolul 13 alineatul (2) litera (e) din GDPR: furnizarea de date cu caracter personal nu se bazează pe o obligație legală sau contractuală, nu este o condiție prealabilă pentru încheierea unui contract, iar persoana vizată nu este obligată să furnizeze datele cu caracter personal. Dacă nu sunt furnizate date cu caracter personal, participarea la festival nu poate fi garantată.
Declarație în legătură cu articolul 13 alineatul (2) litera (f) din GDPR: procesul decizional automatizat nu este utilizat

 

III. Principii de gestionare a datelor

1. Operator de date va prelucra datele cu caracter personal în conformitate cu principiile bunei-credințe, corectitudinii și transparenței, precum și în conformitate cu legile aplicabile și cu dispozițiile prezentei Note de informare.

2. Operator de date va prelucra datele cu caracter personal numai în baza scopurilor și în scopurile stabilite în prezenta notificare și nu va depăși scopurile stabilite în prezenta notificare.

3. În cazul în care operator de date intenționează să utilizeze datele cu caracter personal într- un alt scop decât cel pentru care au fost colectate inițial, va informa persoana vizată și, cu excepția cazului în care există un alt temei juridic pentru prelucrare, astfel cum este prevăzut în GDPR, va obține în prealabil consimțământul explicit al persoanei vizate și îi va oferi posibilitatea de a se opune utilizării.

4. Operator de date nu verifică datele cu caracter personal furnizate, singurul responsabil pentru corectitudinea datelor cu caracter personal furnizate este persoana care le furnizează.

5. Operator de date transferă datele cu caracter personal pe care le prelucrează către terți numai cu consimțământul expres și neechivoc al persoanei vizate, dat în deplină cunoștință de cauză cu privire la sfera datelor transferate și la destinatarul transferului de date, înțelegând că operator de date are dreptul și obligația de a transfera autorităților competente orice date cu caracter personal de care dispune și pe care le stochează în conformitate cu legea, pe care este obligată prin lege sau printr-o obligație definitivă și obligatorie a unei autorități publice să le transfere sau să le transfere. Operator de date nu este răspunzătoare pentru un astfel de transfer și pentru consecințele acestuia.

6. Operator de date asigură securitatea datelor cu caracter personal, ia măsuri tehnice și organizatorice și stabilește reguli procedurale pentru a asigura securitatea datelor colectate, stocate și prelucrate și pentru a preveni pierderea accidentală, distrugerea, accesul neautorizat, utilizarea neautorizată, modificarea neautorizată și divulgarea neautorizată.

7. Operator de date păstrează o evidență a datelor pe care le prelucrează în conformitate cu legile aplicabile, asigurându-se că datele sunt puse la dispoziția angajaților și a altor persoane care acționează în interesul operatorului de date și care au nevoie să le cunoască pentru a-și îndeplini sarcinile sau atribuțiile. Toate persoanele care acționează în interesul operatorului de date au dreptul de a avea acces numai la datele a căror prelucrare este necesară pentru îndeplinirea sarcinilor persoanei menționate.

 

IV. Drepturile persoanei vizate

1. Persoana vizată își poate exercita drepturile în următoarele moduri:

2. Drepturile persoanei vizate
2.1. Dreptul la informare și la acces

Persoana vizată poate solicita în orice moment ca operator de date să o informeze cu privire la datele prelucrate de către ea sau de către o persoană împuternicită de către operator de date căreia i-a delegat prelucrarea, scopul, temeiul juridic și durata prelucrării, numele și adresa persoanei împuternicite de către aceasta și activitățile sale legate de prelucrare, circumstanțele încălcării datelor cu caracter personal, efectele acesteia și măsurile luate pentru remedierea ei, precum și temeiul juridic și destinatarul transferului de date, în cazul în care datele cu caracter personal ale persoanei vizate sunt transferate.

În acest context, persoana vizată are dreptul de a solicita o copie a datelor prelucrate. În cazul unei cereri transmise în format electronic, operatorul de date va îndeplini cererea în principal în format electronic (în format pdf), cu excepția cazului în care cererea persoanei vizate nu conține o solicitare explicită în sens contrar.

Prin prezenta, operator de date atrage atenția persoanei vizate asupra faptului că, în cazul în care dreptul de acces, astfel cum este descris mai sus, afectează în mod negativ drepturile și libertățile altora, în special secretele comerciale sau proprietatea intelectuală a altora, operatorul de date are dreptul de a refuza să dea curs cererii în măsura în care acest lucru este necesar și proporțional.

2.2. Dreptul la rectificare, modificare

Persoana vizată are dreptul de a solicita rectificarea, modificarea sau integrarea datelor cu caracter personal prelucrate.

2.3. Dreptul la portabilitatea datelor
Persoana vizată are dreptul de a primi datele cu caracter personal care o privesc, furnizate către operator de date într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit și care poate fi citit automat, precum și dreptul de a transmite aceste date către un alt operator, fără ca operator de date să o împiedice.

Persoana vizată are, de asemenea, dreptul de a solicita, în cazul în care acest lucru este fezabil din punct de vedere tehnic, transferul direct de date cu caracter personal între operatori.

2.4. Dreptul la ștergere ("dreptul de a fi uitat")
Persoana vizată are dreptul de a solicita ștergerea unora sau a tuturor datelor sale cu caracter personal.

În acest caz, operatorul de date va șterge datele cu caracter personal fără întârzieri nejustificate în cazul în care:

În orice caz, operatorul de date va informa persoana vizată cu privire la orice refuz de ștergere a datelor (de exemplu, în cazul în care prelucrarea este necesară pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unor pretenții legale), precizând motivele refuzului. Ștergerea datelor cu caracter personal se efectuează astfel încât, după ce cererea de ștergere a fost îndeplinită, datele anterioare (șterse) să nu mai poată fi restabilite.

Pe lângă exercitarea dreptului la ștergere, operatorul de date va șterge datele cu caracter personal în cazul în care prelucrarea este ilegală, scopul prelucrării a încetat sau perioada legală de stocare a datelor a expirat, sau în cazul în care este ordonată de o instanță sau de o autoritate publică.

2.5. Dreptul la restricționarea prelucrării

Persoana vizată poate solicita restricționarea prelucrării datelor sale cu caracter personal în cazul în care:

În cazul unei limitări a prelucrării, operatorul de date nu prelucrează datele cu caracter personal vizate de restricție, cu excepția stocării, sau le prelucrează numai în măsura în care persoana vizată și-a dat consimțământul sau, în absența unui astfel de consimțământ, în măsura în care datele sunt necesare pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în justiție sau pentru protecția drepturilor unei alte persoane fizice sau juridice sau a unui interes public important al Uniunii sau al unui stat membru al Uniunii Europene. Operatorul de date informează în prealabil persoana vizată cu privire la ridicarea restricției.

2.6. Dreptul de a protesta

În cazul în care temeiul juridic al prelucrării este interesul legitim al operatorului de date sau al unei terțe părți (cu excepția prelucrării obligatorii), persoana vizată are dreptul de a se opune prelucrării. Operatorul de date nu este obligată să dea curs obiecției dacă poate dovedi că

Operatorul de date va examina legitimitatea obiecției persoanei vizate și, în cazul în care obiecția este justificată, va înceta prelucrarea.

În cazul în care datele cu caracter personal sunt prelucrate în scopuri de marketing direct, persoana vizată are dreptul de a se opune în orice moment prelucrării datelor cu caracter personal care o privesc în astfel de scopuri.

2.7. Cale de atac

A se vedea punctul VII.

2.8. Dreptul de a retrage consimțământul

Persoana vizată are dreptul de a-și retrage consimțământul pentru prelucrare în orice moment, cu condiția ca retragerea consimțământului să nu afecteze legalitatea prelucrării bazate pe consimțământul anterior retragerii acestuia.

3. Operatorul de date examinează fără întârziere cererea depusă în conformitate cu cele descrise mai sus, decide dacă acceptă sau refuză cererea, ia măsurile necesare și informează persoana vizată. În cazul în care cererea este respinsă, informarea include temeiul juridic al refuzului, motivele refuzului și căile de atac disponibile pentru persoana vizată.


4. Operatorul de date va informa toți destinatarii cărora sau cu care au fost divulgate datele cu caracter personal cu privire la rectificarea, ștergerea sau restricționarea prelucrării, cu excepția cazului în care acest lucru se dovedește imposibil sau implică un efort disproporționat.

V. Incident privind protecția datelor

1. Operatorul de date va notifica imediat incidentul privind protecția datelor către Autoritatea Națională pentru Protecția Datelor, cu excepția cazului în care incidentul privind protecția datelor este puțin probabil să reprezinte un risc pentru drepturile și libertățile persoanelor vizate. Operatorul de date păstrează o evidență a incidentelor de protecție a datelor, împreună cu acțiunile întreprinse în legătură cu incidentul. În cazul în care incidentul este grav (și anume, este probabil să conducă la un risc ridicat pentru drepturile și libertățile persoanei vizate), operatorul de date informează persoana vizată cu privire la încălcarea datelor cu caracter personal fără întârzieri nejustificate.

VI. Modificarea notei de informare

1. Operatorul de date își rezervă dreptul de a modifica această politică în orice moment prin decizie unilaterală, informând persoana vizată prin intermediul datelor de contact furnizate.

2. În cazul în care persoana vizată nu este de acord cu modificarea, aceasta poate solicita ștergerea datelor sale cu caracter personal, astfel cum se prevede la punctul IV.

VII. Căi de atac legale

1. VIBE, în calitate de operator de date, poate fi contactat referitor la gestionarea datelor cu caracter personal prin intermediul datelor de contact indicate la punctul I.

2. În cazul unei încălcări a datelor cu caracter personal privind prelucrarea datelor cu caracter personal, persoana vizată are dreptul de a depune o plângere la autoritatea competentă de supraveghere a protecției datelor din statul membru în care își are reședința obișnuită, locul de muncă sau locul presupusei încălcări.
Plângerea trebuie să fie transmise la adresa: în România, la Autoritatea Națională pentru
Protecția Datelor, București, bdul G-ral Gheorghe Magheru, nr. 28-30, sector 1, 010336,
telefon: +40-318-059-211, e-mail: [email protected]

3. Persoana vizată poate întreprinde acțiuni în justiție în următoarele cazuri:

Tribunalul este competentă să judece cauza.
Competența teritorială alternativă are și tribunalul de la domiciliul persoanei.